MSc Εκπαιδευτική Ηγεσία & Διοίκηση
Επισκόπηση Προγράμματος

To Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση αφορά στην ηγεσία και διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων, οργανισμών και επιχειρήσεων. Προσανατολισμένο στη σύγχρονη πραγματικότητα, παρέχει εκπαίδευση υψηλού επιπέδου και στέρεη κατάρτιση σε επαγγελματίες που επιδιώκουν να διαπρέψουν στην Εκπαίδευση και τη Διοίκηση.

Ποιότητα του προγράμματος

  1. Ποιότητα –Με ένα ευρύ δίκτυο διακεκριµένων ακαδηµαϊκών και συνεχή προσπάθεια για διασφάλιση και αναβάθµιση της ποιότητας, το πρόγραµµα προσφέρει υψηλού επιπέδου κατάρτιση σε θέµατα εκπαιδευτικής ηγεσίας και διοίκησης.
  2. Θεωρία & Πράξη –Τα µαθήµατα συνδέουν τη θεωρία με την πρακτική εφαρµογή της γνώσης.
  3. Ευελιξία –Η απουσία εξαµήνων, οι σύγχρονες µέθοδοι διδασκαλίας και το ευέλικτο ωρολόγιο πρόγραμμα επιτρέπουν τη δηµιουργία ενός εξατοµικευµένου πλάνου σπουδών, προσαρµοσµένου στις ανάγκες και τις υποχρεώσεις του κάθε φοιτητή (οικογενειακές και επαγγελµατικές). Τα µαθήµατα διεξάγονται απογεύµατα, 1-2 εβδοµάδες κάθε µήνα. Οι φοιτητές επιλέγουν αν θα ολοκληρώσουν το πρόγραµµα σε 1 χρόνο (πλήρης φοίτηση) ή 2 χρόνια (µερική φοίτηση).
  4. Αναγνώριση –Το πρόγραµµα είναι αναγνωρισµένο από το φορέα διασφάλισης και πιστοποίησης της ποιότητας της ανώτερης εκπαίδευσης – ∆ΙΠΑΕ, το ΚΥΣΑΤΣ και την Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας. Με την ολοκλήρωση του προγράµµατος, οι απόφοιτοι  εξασφαλίζουν τις απαραίτητες µονάδες για τον διορισµό (2 µονάδες µε βάση το παλιό σύστηµα και 6% µε βάση το νέο σύστηµα διορισµών) ή/και την προαγωγή τους (3 µονάδες).

Σε ποιούς απευθύνεται;

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Επαγγελματίες που έχουν ή θέλουν να αποκτήσουν υπεύθυνες διοικητικές θέσεις σε δημόσιους οργανισμούς και επιχειρήσεις
  • Εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να αναπτύξουν ικανότητες σε θέματα εκπαιδευτικής ηγεσίας και διοίκησης
  • Πτυχιούχους που θα ήθελαν να ενισχύσουν τα προσόντα τους με μεταπτυχιακό τίτλο σε οπωσδήποτε χρήσιμα αντικείμενα, όπως η εκπαίδευση και η διοίκηση
  • Εκπαιδευτές κάθε είδους, οι οποίοι θέλουν να καταρτιστούν σε θέματα που αφορούν στην επιστήμη της εκπαίδευσης και της διοίκησης
  • Επαγγελματίες κάθε είδους, οι οποίοι θα ωφεληθούν από τον εξοπλισμό με διοικητικές και ηγετικές δεξιότητες
  • Επαγγελματίες στο χώρο της ασφάλειας και της άμυνας, οι οποίοι αναπτύσσουν δράσεις που απαιτούν εκπαιδευτική και διευθυντική ικανότητα.

Στόχοι Προγράμματος

  • Ανάλυση και ερμηνεία εμπειρικών δεδομένων και της  ακαδημαϊκής έρευνας με τη χρήση ποιοτικών και ποσοτικών μεθόδων.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων ανάλυσης και σχεδιασμού, χρήσιμων για τη διαχείριση της μεταβαλλόμενης εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
  • Εφαρμογές θεωριών και μοντέλων ηγεσίας σε διάφορα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.
  • Δεξιότητες ανάπτυξης, προώθησης και αξιολόγησης εκπαιδευτικών καινοτομιών.
  • Λειτουργική αξιολόγηση μαθητών, εκπαιδευτικών, σχολείων και προγραμμάτων.
  • Θεωρητικά και εμπειρικά τεκμηριωμένες δράσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού και του σχολείου.
  • Στρατηγικές λήψης ηθικών αποφάσεων και ανάληψης ευθυνών.
  • Κριτικός αναστοχασμός των προσωπικών δεξιοτήτων διοίκησης, ηγεσίας και διδασκαλίας.
  • Προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη μέσω των αρχών της δια βίου μάθησης.