Έρευνα

Tο CIIM έχει ενεργό συμμέτοχη στην κοινωνική, εκπαιδευτική και ερευνητική ζωή της χώρας, μέσω της συνεργασίας και της εποικοδομητικής ανταλλαγής απόψεων με τοπικά και διεθνή εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Ερευνητικά Προγράμματα

Προώθηση της Ποιότητας και της Ισότητας στην Εκπαίδευση μέσω μιας Δυναμικής Προσέγγισης (PROMQUE), (2014-CY01-KA200-SE-23).

Το πρόγραμμα PROMQUE χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στα πλαίσια του Erasmus+ και διαρκεί τρία χρόνια (2014-2017). Στο πρόγραμμα συμμετέχουν τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες: Κύπρος, Ελλάδα, Αγγλία και Ιρλανδία. Το πρόγραμμα PROMQUE, έχει στόχο να υποστηρίξει δημοτικά σχολεία που βρίσκονται σε περιοχές χαμηλού ΚΟΕ, ούτως ώστε αξιοποιώντας μια δυναμική προσέγγιση, να ενισχύσουν τις βασικές μαθηματικές δεξιότητες των μαθητών τους.

Προωθώντας την Ποιότητα και την Ισότητα στην Εκπαίδευση: Ανάπτυξη, Εφαρμογή και Αξιολόγηση Παρεμβατικού Προγράμματος για Παροχή Ίσων Εκπαιδευτικών Ευκαιριών σε όλους τους Μαθητές (2011-2014)

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας, διαρκεί τρία χρόνια και σε αυτό λαμβάνουν μέρος τρεις ευρωπαϊκές χώρες: Κύπρος, Ολλανδία και Αγγλία.

Το παρόν ερευνητικό πρόγραμμα αποσκοπεί συγκεκριμένα στα πιο κάτω:

  1. Στη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας σε σχέση με την παροχή ίσων εκπαιδευτικών ευκαιριών και
  2. Στην ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής πολιτικής για την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας με τη χρήση προγραμμάτων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης.

Integrating research on teacher effectiveness with research on teacher professional development: A dynamic approach (2012-2014)

Development and Evaluation of Teacher Professional Development Programs for the improvement of teacher assessment skills and the enhancement of student attainment (2010-2012)